سن فایل snfile

فایل های مفید و کاربردی
مشخصات بلاگ
سن فایل snfile

در این وبلاگ سعی شده است با ارائه انواع فایل های مفید و ناب برای دانشجویان،اساتید،فرهنگیان و سایر دانش پژوهان گامی در جهت ارتقاء علمی مردم سرزمینم داشته باشیم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی

خلاصه کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی

پاورپوینت

پاورپوینت حسابداری مدیریت نمازی

دانلود پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی

حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی جلد دوم

حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی + ppt

دانلود کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی جلد دوم

حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل

هزینه یابی معکوس دکتر نمازی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک دکتر نمازی

پاورپوینت تئوری حسابداری ساسان مهرانی جلد دوم

خلاصه تئوری حسابداری ساسان مهرانی جلد دوم

خلاصه کتاب

پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی

پاورپوینت تئوری حسابداری 2 ساسان مهرانی

خلاصه کتاب حسابداری مدیریت ساسان مهرانی

خلاصه تئوری حسابداری 2 ساسان مهرانی

تئوری حسابداری ساسان مهرانی جلد دوم+pdf

پروژه مالی حسابداری حقوق و دستمزد

پروژه حسابداری کاردانی

موضوعات پروژه مالی کاردانی حسابداری

دانلود رایگان پروژه مالی رشته حسابداری کاردانی

تهران

فایل دستور کار 21 محلی قزوین

دانلود پاورپوینت دستور کار 21 محلی قزوین

مدیریت پیشرفته

فصل دوم

حسابداری

حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی جلد اول

بایگانی


شرح مختصر:

در این بخش پاورپوینت فصل دوم حسابداری مدیریت پیشرفته تالیف دکتر حسن همتی و دکتر هدی همتی با عنوان مفاهیم گوناگون هزینه و تصمیم‌گیری مدیریت در حجم ۶۳ اسلاید در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته است،در صورت نیاز می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

مدیریت هزینه

  • مجموعه اقدامات مدیران، ضمن انجام کوشش مستمر در جهت کنترل و کاهش هزینه‌ها، به منظور جلب مشتریان را مدیریت هزینه گویند. سیستم مدیریت هزینه عبارت از سیستم برنامه‌ریزی و کنترل به منظور: اندازه‌گیری منابع در راستای اجرای فعالیتهای عمده سازمان به مصرف رسیده، شناسایی و حذف هزینه‌های بدون ارزش افزوده، تعیین کارآیی و اثربخشی کلیه فعالیت‌های عمده و شناسایی و ارزیابی فعالیت‌های جدید، جهت بهبود بخشیدن عملکرد آتی سازمان می‌باشد.
  • مدیریت هزینه برای تعیین قیمت، تغییر در محصول جهت افزایش در سودآوری و تعیین روش‌های نوین بازاریابی در محیط رقابتی مستلزم بررسی آثار هزینه در گزینه‌های مختلف طراحی محصول، در هر تولید محصول جدید شامل تجزیه و تحلیل پیش‌بینی هزینه‌های ساخت و هزینه‌های تحقق یافته پس از تکمیل فرایند تولید شامل هزینه‌های خدمات پس از فروش است، تحلیل هزینه‌های فرایند کوشش‌های ساخت محصول و هزینه‌های قبل از تولید، این قابلیت را بوجود می‌آورد که بطور مستمر و پیوسته هزینه‌ها برای هر محصول با خدمت برآورد شده که براساس آن پس از فروش محصول یا ارائه خدمات شرکت به درآمد مطلوب دست یابد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی